Rückmeldung für das WS 20/21

🇩🇪 Heute, am 22. Juni 2020, startet die Rückmeldung. Ihr habt bis zum 10. Juli 2020 Zeit, euch für das Wintersemester 2020/21 zurückzumelden. Hierfür müsst ihr lediglich den Semesterbetrag mit dem richtigen Betreff an die Bankverbindung der Universität überweisen. Die Infos findet ihr auf der Uniseite. Etwa eine Woche nach der Überweisung könnt ihr in den Onlinediensten der Studierendenkanzlei einsehen, ob die Rückmeldung erfolgreich war.

🇬🇧 Starting from today, 22nd June 2020, until 10th July 2020, you can re-register for the upcoming winter semester 2020/21. In order to do this, you only have to transfer the fee to the bank account published on the university’s website. Make sure that the subject (“Verwendungszweck” in German) is following the pattern <your-enrollment-number>-<your-surname>-<your-name>-20202 where <xyz> has to be replaced with your details. You will not need any additional documents. About one week after you transferred the fee, you will be able to download a new certificate of enrollment for the winter semester on the Studierendenkanzlei’s pages.
The fee is written in bold letters in the table at the bottom of the page.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.